Yüz Binlerce Telefon İçin Geri Sayım Başladı: 1 Mayıs'tan Sonra Kapanacak
Türkiye'de yurt dışından getirilen cep telefonlarına yönelik denetimler sıkılaştırılıyor. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), özellikle usulsüz IMEI kayıtlarıyla ilgili yürüttüğü çalışmalar sonucunda yüz binlerce cihazı ilgilendiren kritik bir süreci başlattı.
Haberin Özeti
- • Yurt dışından getirilen ve usulsüz IMEI kaydı yapılan cep telefonları için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) harekete geçti. Çift SIM üzerinden yapılan kayıt hilesinin tespit edilmesiyle yüz binlerce cihaz incelemeye alındı. BTK, 1 Mayıs 2026’ya kadar 54 bin 258 TL kayıt ücretini ödemeyen telefonların şebekeye kapatılacağını açıkladı. Kullanıcıların, cihazlarını yasal hale getirmek için e-Devlet üzerinden kayıt işlemlerini tamamlaması gerekiyor.
Bakmadan Geçme
Patnos Devlet Hastanesi Acil Servisi büyüyor
Patnos gece yarısı sallandı: 16 dakikada 3 deprem meydana geldi
Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız’ın annesi vefat etti
Ağrı Valiliği hayatını kaybeden öğretmen Irmak Ayşe Koparan ile ilgili açıklama yaptı
Ağrı Dağı 2026'da da dağcıların gözdesi oldu
Ağrı’da öğretmenin ölümü soruşturmasında yeni gelişme: Okul müdürü gözaltına alındı