• Haberler
  • Ağrı
  • Eleşkirt Devlet Hastanesi'nde modern sterilizasyon ünitesi hizmete açıldı

Eleşkirt Devlet Hastanesi'nde modern sterilizasyon ünitesi hizmete açıldı

Eleşkirt Devlet Hastanesi'nde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesi düzenlenen törenle hizmete girerken, sağlık yöneticileri hastanede incelemelerde bulundu.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Eleşkirt Devlet Hastanesi’nde yapımı tamamlanan modern sterilizasyon ünitesi düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Eleşkirt Kaymakamı Ömer Saygılı ile Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu katıldı. Program kapsamında hastane birimleri incelenirken, tedavi gören vatandaşlar da ziyaret edildi.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme