Doğubayazıt'ta genç beyinler bilim için yarıştı
Doğubayazıt'ta düzenlenen Liselerde Bilim Uygulamaları Programı'nda öğrenciler bilimsel projelerini sunarak geleceğin konularını masaya yatırdı.
Haberin Özeti
- • Doğubayazıt’ta düzenlenen Liselerde Bilim Uygulamaları Programı’nda öğrenciler bilimsel çalışmalarını sundu. Programa Ağrı genelinden 60 öğrenci ve 36 danışman öğretmen katıldı. Etkinlik sonunda öğrencilere plaket, katılım belgesi ve çeşitli hediyeler verildi.
Programa İl Millî Eğitim Şube Müdürü Süleyman Çetin, Doğubayazıt İlçe Millî Eğitim Şube Müdürü Zeki Salman, Şube Müdürü Cemil Özdemir, Patnos İlçe Millî Eğitim Müdürü Yüksel Zorlu ve Ağrı Hüseyin Celal Yardımcı Fen Lisesi Müdürü Abdullah Durmuş katıldı. Ayrıca Ahmedi Hani Meslek Yüksekokulu’nda görev yapan Dr. Öğr. Üyesi Özcan Bulantekin, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Necati Erkem, Dr. Öğr. Üyesi Göknur Berber Narin ve Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Kayserili jüri üyesi olarak programa katkı sundu.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrı'da geleceğin mucitleri projelerini sergiledi
Şeker-İş'ten Ağrı Şeker Fabrikası açıklaması:
AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı öncelikli projeleri Vali Bozkurt'a iletti
Ahmed-i Hani Havalimanı mayısta 33 bin 762 yolcuya hizmet verdi
Genç yaşta kalp krizi Taşlıçay'ı yasa boğdu
Ağrı'ya 34 yeni hekim kadrosu tahsis edildi