Vali Ziya Polat, Kars Telekom Müdürü Vahit Yıldız'ı Ziyaret Etti
Vali Ziya Polat, Kars Telekom Müdürü Vahit Yıldız'ı ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi ve altyapı yatırımları hakkında bilgi aldı.
Kars Valisi Ziya Polat, Kars Telekom Müdürü olarak atanan Vahit Yıldız’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette, kurumun ilde yürüttüğü hizmetler ve planlanan altyapı yatırımları hakkında bilgi alan Vali Polat, yeni görevinde başarılar dileyerek kolaylıklar temennisinde bulundu.
KARS VALİLİĞİ BASIN SERVİSİ
Bakmadan Geçme
Patnos’ta Acı Gün! İki Eski Muhtar Aynı Gün Hayatını Kaybetti
AİÇÜ yayın sayısında bölgeyi geride bıraktı
Ağrı’da eğitimde dev yatırım: 16 derslikli 9 okul için imzalar atıldı
Göç veren Ağrı’ya yurtdışından 820 kişi göç etti
2 Milyon TL’ye Kadar Destek Fırsatı! Girişimcilere Hibe ve Faizsiz Kredi Desteği
Ağrı'da öğrenciler üretiyor, öğreniyor ve kazanıyor
