AİÇÜ Meslek Yüksekokulu öğrencileri mezuniyet sevinci yaşadı
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Rektör Prof. Dr. İlhami Gülçin'in katılımıyla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Meslek Yüksekokulu'nun 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Rektör Prof. Dr. İlhami Gülçin'in katılımıyla gerçekleşti.
- • Rektör Prof. Dr. İlhami Gülçin ve MYO Müdürü Prof. Dr. Ahmet Ocak Akdemir, mezunları tebrik ederek başarılar diledi.
- • Törende dereceye giren öğrencilere plaket verildi, ardından mezunlar kep atarak sevinçlerini kutlayıp toplu fotoğraf çektirdi.
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Recep Tayyip Erdoğan Kültür ve Kongre Merkezi Osmanlı Konferans Salonu’nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Mezuniyet heyecanının yaşandığı programda öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönemini tamamlamanın gururunu yaşadı.
Törene Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlhami Gülçin, üniversite üst yönetimi, Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ahmet Ocak Akdemir, akademik ve idari personel, öğrenciler ile aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, öğrencilerin eğitim hayatları boyunca elde ettikleri başarılar ve üniversite yaşamlarına ilişkin duygu dolu anlar paylaşıldı. Mezun öğrenciler ve aileleri, mezuniyet coşkusunu birlikte yaşadı.
Programda konuşan Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlhami Gülçin, mezun olan öğrencileri tebrik ederek geleceğe dair önemli mesajlar verdi.
Prof. Dr. İlhami Gülçin konuşmasında, “Üniversitemizden mezun olan her bir öğrencimizin ülkemize ve insanlığa faydalı bireyler olarak önemli başarılara imza atacağına yürekten inanıyorum. Mezunlarımızı, onları yetiştiren kıymetli ailelerini ve akademisyenlerimizi gönülden tebrik ediyor, hayatlarının yeni döneminde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Ahmet Ocak Akdemir de mezun olan öğrencileri kutlayarak, eğitim süreçlerinde emek veren akademisyenlere ve ailelere teşekkür etti. Akdemir, öğrencilerin aldıkları eğitimi meslek hayatlarında en iyi şekilde değerlendireceklerine inandıklarını belirtti.
Tören kapsamında akademik başarı göstererek dereceye giren öğrencilere plaket ve başarı belgeleri takdim edildi. Öğrenciler ödüllerini üniversite yönetiminin elinden alırken salonda duygusal ve gurur dolu anlar yaşandı.
Programın sonunda mezun öğrenciler hep birlikte kep atarak mezuniyet sevincini kutladı. Ailelerin ve öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği tören, toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.
Bakmadan Geçme
