Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kapsamlı yenileme süreci başlıyor
Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde gerçekleştirdiği incelemelerde ortak kullanım alanları ve lavaboların yenilenmesi için çalışmaların hızla başlatılması talimatını verdi.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kapsamlı incelemeler sonrası yenileme çalışmalarının hızla başlatılması talimatını verdi.
- • Hastanenin ortak kullanım alanları, bekleme bölgeleri ve lavabolar, hijyen ve konforu artırarak vatandaş memnuniyetini sağlamak amacıyla yenilenecek.
- • Dr. Mehmet Acu, vatandaş memnuniyetini öncelik olarak belirterek, hastane ortamında daha hijyenik, güvenli ve konforlu hizmet hedeflerini açıkladı.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalar kapsamında, Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, müdürlük yönetimi ve Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Emre Özgen ile birlikte Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde kapsamlı incelemelerde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyaret kapsamında özellikle vatandaşların yoğun olarak kullandığı bekleme alanları, koridorlar, hasta yakınlarının kullandığı ortak alanlar ve lavabolar detaylı şekilde değerlendirildi. Hastane içerisindeki mevcut durumun yerinde incelendiği programda, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik yapılabilecek çalışmalar ele alındı.
İncelemeler sırasında sağlık hizmetlerinin yalnızca tedavi süreciyle sınırlı olmadığına dikkat çekilirken, vatandaşların hastane ortamında daha hijyenik, güvenli ve konforlu alanlarda hizmet almasının önemine vurgu yapıldı.
Özellikle ortak kullanım alanlarında hijyen standartlarının yükseltilmesi, bakım ve onarım ihtiyacı bulunan bölümlerin yenilenmesi ve vatandaş memnuniyetinin artırılmasına yönelik çalışmaların kısa sürede başlatılacağı belirtildi.
Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu’nun incelemeler sonrası ilgili birimlere gerekli yenileme çalışmalarının vakit kaybetmeden başlatılması yönünde talimat verdiği öğrenildi. Yapılacak çalışmalar kapsamında lavabo ve ortak alanların daha modern bir görünüme kavuşturulmasının yanı sıra kullanım kolaylığı sağlayacak düzenlemelerin de hayata geçirilmesi planlanıyor.
“Vatandaş memnuniyeti önceliğimiz”
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, sağlık hizmetlerinde vatandaş memnuniyetinin büyük önem taşıdığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişim sürecinde kendilerini daha rahat ve güvenli hissedebilecekleri alanlar oluşturmak önceliklerimiz arasında yer alıyor. Hastalarımızın ve hasta yakınlarımızın daha temiz, düzenli ve modern ortamlarda hizmet alabilmesi adına gerekli tüm çalışmaları titizlikle sürdüreceğiz.”
Bakmadan Geçme
