Dr. Mehmet Acu'dan sporculara destek ziyareti

Ağrı'da düzenlenen 15. AKSA Doğal Gaz Kurumlar Arası Futbol Turnuvası kapsamında oynanan Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Öz Sağlık Sendikası takım maçını, Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu tribünden takip etti.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı’da düzenlenen 15. AKSA Doğal Gaz Kurumlar Arası Futbol Turnuvası kapsamında Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Öz Sağlık Sendikası takımının maçı oynandı.
  • Karşılaşmayı tribünden takip eden Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet ACU, sporcularla bir araya gelerek başarı dileklerinde bulundu.
  • Turnuvada dostluk, dayanışma ve kurumlar arası birlik mesajları ön plana çıktı.

Ağrı’da kurumlar arası birlik, beraberlik ve dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen 15. AKSA Doğal Gaz Kurumlar Arası Futbol Turnuvası, renkli görüntülere sahne olmaya devam ediyor. Turnuva kapsamında oynanan Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Öz Sağlık Sendikası takımının karşılaşması yoğun ilgi gördü.

Müsabakayı tribünden takip eden Dr. Mehmet Acu, sahada mücadele eden sporcularla bir araya gelerek başarı dileklerinde bulundu. Karşılaşma boyunca sporcuların ortaya koyduğu mücadele ve takım ruhu dikkat çekerken, turnuvanın centilmence bir atmosfer içerisinde devam ettiği görüldü.

Turnuvanın yalnızca sportif rekabetten ibaret olmadığını belirten Dr. Mehmet Acu, kurumlar arasındaki dayanışma ve kardeşlik bağlarının güçlenmesine katkı sunduğunu ifade etti. Sporcularla sohbet eden Acu, gösterdikleri azim ve mücadeleden dolayı tüm takımları tebrik etti.

Konuya ilişkin yapılan açıklamada, “Sahada sadece futbol değil; birlik, beraberlik ve kurumlar arası dayanışma da mücadele ediyor. Dostluk ve kardeşlik içerisinde geçen turnuvada emeği geçen tüm kurumlarımıza ve sporcularımıza teşekkür eder, başarılarının devamını dileriz” ifadelerine yer verildi.

Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi personelinin de yoğun ilgi gösterdiği karşılaşmada, turnuvanın kurum çalışanları arasındaki sosyal dayanışmayı artırdığı belirtildi. Turnuvanın önümüzdeki günlerde oynanacak karşılaşmalarla devam edeceği öğrenildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme