Ağrı'da YKS öğrencilerine moral kahvaltısı
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, Ağrı Dağı Anadolu Lisesi'nde YKS'ye hazırlanan öğrencilerle kahvaltı programında bir araya gelerek gençlere moral verdi.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, YKS’ye hazırlanan öğrencilerle kahvaltı programında buluştu. Öğrencilerle sohbet eden Kökrek, sınav sürecine ilişkin tavsiyelerde bulundu. Program, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen program kapsamında İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, Ağrı Dağı Anadolu Lisesi’ni ziyaret etti. Okulun halı sahasında gerçekleştirilen kahvaltı programına okul yöneticileri, öğretmenler ve Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na hazırlanan 12. sınıf öğrencileri katıldı.
Öğrencilerle aynı masada kahvaltı yapan Kökrek, gençlerle sohbet ederek sınav hazırlık süreçleri hakkında bilgi aldı. Samimi ortamda gerçekleşen programda öğrenciler, sınav sürecine ilişkin duygu ve düşüncelerini paylaştı.
Bakmadan Geçme
Tarihin kalbi İshak Paşa Sarayı’nda ziyaretçi akını
Şiddetli dolu yağışı Doğubayazıt’ı beyaza kapladı
Ağrı’da mahallî at yarışları için hazırlıklar başladı
Ağrı’da MEB AKUB Ekiplerine Barınma Alanı Akreditasyon eğitimi tamamlandı
Ağrı Barosu Rahmi Koç hakkında suç duyurusunda bulunma kararı aldı
Ağrı’da Ceza İnfaz Personeli Günü düzenlenen programlarla kutlandı