Ağrı'da haziran sonunda soba yeniden yandı
Haziran ayının son günlerinde etkili olan sağanak yağış ve soğuk hava, Ağrı'da vatandaşlara kışı yeniden yaşattı. Üşüyen müşterilerin isteği üzerine bir çay ocağında soba yeniden yakıldı.
Haberin Özeti
- • Ağrı’da hava sıcaklığının aniden düşmesiyle vatandaşlar yaz ortasında üşüdü.
- • Elif Çay Evi’nde müşterilerin talebi üzerine haziran sonunda soba yeniden yakıldı.
- • İşletme sahibi Tuncay Kaya, “Ağrı’nın havası belli olmuyor, müşterilerimiz üşüyünce sobayı tekrar yaktık” dedi.
Haziran ayının son günlerinde kısa kollu kıyafetlerle dışarı çıkan birçok kişi ani sıcaklık düşüşüne hazırlıksız yakalanırken, kent merkezindeki Elif Çay Evi’nde ilginç görüntüler yaşandı. Soğuk havadan etkilenen müşteriler, işletme sahibinden sobanın yeniden yakılmasını istedi.
Müşterilerin talebini geri çevirmeyen işletme sahibi Tuncay Kaya, yaz mevsimi olmasına rağmen henüz kaldırmadıkları sobayı yeniden yakarak çay evini ısıttı. Sobanın yanmasıyla birlikte üşüyen vatandaşlar hem ısındı hem de çaylarını keyifle içmeye devam etti.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrı'da sağanak yağış hayatı olumsuz etkiledi
Düğününe 2 gün kala hayatını kaybetti
Patnos’ta Acı Gün! İki Eski Muhtar Aynı Gün Hayatını Kaybetti
AİÇÜ yayın sayısında bölgeyi geride bıraktı
Ağrı’da eğitimde dev yatırım: 16 derslikli 9 okul için imzalar atıldı
Göç veren Ağrı’ya yurtdışından 820 kişi göç etti