Ağrı'da haziran sonunda soba yeniden yandı

Haziran ayının son günlerinde etkili olan sağanak yağış ve soğuk hava, Ağrı'da vatandaşlara kışı yeniden yaşattı. Üşüyen müşterilerin isteği üzerine bir çay ocağında soba yeniden yakıldı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı’da hava sıcaklığının aniden düşmesiyle vatandaşlar yaz ortasında üşüdü.
  • Elif Çay Evi’nde müşterilerin talebi üzerine haziran sonunda soba yeniden yakıldı.
  • İşletme sahibi Tuncay Kaya, “Ağrı’nın havası belli olmuyor, müşterilerimiz üşüyünce sobayı tekrar yaktık” dedi.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme