Yeni Sağlık Müdürü göreve başlar başlamaz sahaya indi
Göreve bugün başlayan Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, ilk gününde hastaneleri gezdikten sonra Baloluk köyünde yaşayan yatağa bağımlı hastayı evinde ziyaret etti.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, göreve başlar başlamaz hastaneleri gezerek sağlık hizmetlerinin işleyişini yerinde inceledi.
- • Müdür Acu, ilk gününde merkeze bağlı Baloluk köyünde evde bakım hizmeti alan yatağa bağımlı hasta Seyran'ı ziyaret etti.
- • Dr. Acu, sağlık hizmetlerinin hastanelerle sınırlı olmadığını, vatandaşların yanında olacaklarını ve saha çalışmalarına devam edeceklerini vurguladı.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevine bugün düzenlenen devir teslim töreniyle başlayan Dr. Mehmet Acu, ilk gününde sahaya inerek hastane ve hasta ziyaretleri gerçekleştirdi.
Göreve başlamasının ardından kentteki sağlık kuruluşlarını ziyaret eden Acu, sağlık hizmetlerinin işleyişi hakkında yerinde incelemelerde bulundu. Daha sonra merkeze bağlı Baloluk köyüne geçen İl Sağlık Müdürü Mehmet Acu, evde bakım hizmeti kapsamında takip edilen yatağa bağımlı hasta Seyran isimli kadını evinde ziyaret etti.
Ziyaret sırasında hasta ve ailesiyle yakından ilgilenen Acu, sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Evde sunulan sağlık hizmetlerini de yerinde inceleyen Acu, hasta yakınlarıyla uzun süre sohbet etti.
Samimi atmosferde gerçekleşen ziyarette, Seyran isimli hastanın eşi tarafından İl Sağlık Müdürü Mehmet Acu’ya tesbih hediye edildi. Duygusal anların yaşandığı buluşmada aile, ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu yaptığı açıklamada, sağlık hizmetlerinin yalnızca hastanelerle sınırlı olmadığını belirterek, “Göreve başladığımız ilk günden itibaren vatandaşlarımızın yanında olmaya özen gösteriyoruz. Özellikle evde sağlık hizmeti alan hastalarımızın ihtiyaçlarını yerinde görmek bizim için çok önemli. Sağlık hizmetlerini vatandaşımıza en hızlı ve en etkin şekilde ulaştırmak için sahada olmaya devam edeceğiz” dedi.
Acu ayrıca yaşlı, yatağa bağımlı ve kronik hastaların düzenli takibinin sürdürüleceğini ifade ederek, sağlık ekiplerinin büyük özveriyle çalıştığını söyledi.
Baloluk köyündeki ziyaretin ardından İl Sağlık Müdürü Mehmet Acu’nun sağlık kuruluşlarındaki incelemelerine devam ettiği öğrenildi.
Bakmadan Geçme

