• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'nde devir teslim gerçekleşti

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'nde devir teslim gerçekleşti

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü'nde düzenlenen devir teslim töreninde Doç. Dr. Esra Beşer görevini Dr. Mehmet Acu'ya devretti.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü görevini yürüten Doç. Dr. Esra Beşer, düzenlenen törenle görevini Dr. Mehmet Acu’ya devretti.
  • Görevi devreden Beşer, süresi boyunca sağlık hizmetlerini güçlendirmek için çalıştıklarını belirterek yeni müdüre başarılar diledi.
  • Yeni İl Sağlık Müdürü Acu ise vatandaş memnuniyetini esas alarak kaliteli ve erişilebilir sağlık hizmeti sunacaklarını ifade etti.

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü’nde görev değişimi gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürlüğü görevini yürüten Doç. Dr. Esra Beşer, görevini düzenlenen devir teslim töreniyle Dr. Mehmet Acu’ya devretti.

İl Sağlık Müdürlüğü binasında gerçekleştirilen törene kurum yöneticileri ve sağlık çalışanları katıldı. Törende konuşan Doç. Dr. Esra Beşer, görev süresi boyunca sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi adına ekip ruhuyla çalıştıklarını belirterek yeni İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu’ya başarı dileklerinde bulundu.

Beşer açıklamasında, “Görev yaptığımız süre boyunca Ağrı’da sağlık hizmetlerinin daha ileriye taşınması için büyük bir gayret gösterdik. Bu süreçte birlikte çalıştığımız tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Görevi devralan Sayın Mehmet Acu’ya yeni görevinde başarılar diliyorum” dedi.

Yeni İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu ise sağlık hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini esas alan bir anlayışla çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti. Acu, “Ağrı’da sağlık alanında yürütülen hizmetleri daha ileri taşımak için ekip arkadaşlarımızla birlikte çalışacağız. Vatandaşlarımızın kaliteli ve erişilebilir sağlık hizmeti alabilmesi için sahada aktif bir şekilde görev yapmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.

Törende karşılıklı iyi dilekler sunulurken, sağlık çalışanları da her iki isme hizmetlerinden dolayı teşekkür etti. Devir teslim programı günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme