Tutak'ta eğitim yılının karnesi masaya yatırıldı
Tutak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Müdürler Kurulu Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı'nda geride kalan eğitim yılı tüm yönleriyle ele alınırken, yeni döneme ilişkin hedef ve planlamalar da değerlendirildi.
Haberin Özeti
- • Tutak İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Aliekber Kasar başkanlığında, okul müdürlerinin katılımıyla 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı yapıldı.
- • Toplantıda, geride kalan eğitim yılı boyunca yürütülen akademik, sosyal faaliyetler, öğrenci başarıları, okul güvenliği ve devamsızlıkla mücadele konuları değerlendirildi.
- • Yaz dönemi hazırlıklarının yanı sıra 2026-2027 eğitim-öğretim yılı planlamaları ile kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi yönünde ortak kararlar alındı.
Tutak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Müdürler Kurulu "Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirildi. İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Aliekber Kasar başkanlığında düzenlenen toplantıya ilçedeki okul müdürleri katıldı.
Toplantıda, eğitim öğretim yılı boyunca okullarda yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler kapsamlı şekilde değerlendirildi. Öğrenci başarılarının artırılmasına yönelik çalışmalar, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülen uygulamalar, okul güvenliği, devamsızlıkla mücadele, rehberlik hizmetleri ve eğitimde kaliteyi yükseltmeye yönelik projeler ele alındı.
Okul müdürleri, görev yaptıkları okullarda gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi verirken, eğitim sürecinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri üzerine görüş alışverişinde bulundu. Ayrıca yaz dönemi boyunca yürütülecek bakım, onarım ve hazırlık çalışmalarının yanı sıra 2026-2027 eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar da istişare edildi.
Toplantının sonunda eğitimde kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi, öğrenci odaklı çalışmaların artırılması ve okulların fiziki ile akademik gelişiminin sürdürülebilir şekilde desteklenmesi konularında ortak kararlar alındı.
Yapılan açıklamada, "İlçe Milli Eğitim Şube Müdürümüz Sayın Aliekber Kasar başkanlığında, okul müdürlerimizin katılımlarıyla 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Müdürler Kurulu 'Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısı' gerçekleştirilmiştir. Toplantıda eğitim öğretim yılına ilişkin genel değerlendirmeler yapılarak okullarımızda yürütülen çalışmalar gözden geçirilmiş, yeni eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar istişare edilmiştir" ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme
