Seramik sanatı, İshak Paşa Sarayı'nda hayat buldu
Doğubayazıt'taki İshak Paşa Sarayı'nda seramik sergisi açıldı. Sergide, Iğdır Üniversitesi öğrencilerinin geleneksel ve modern yorumlarla oluşturduğu seramik eserler sergilendi.
Serginin açılışına, Ağrı Kültür ve Turizm Müdürü Erhan Ağrı da katıldı ve etkinliğin önemine vurgu yaptı. Ağrı, sanatın ve kültürün tanıtımına yönelik benzer etkinliklerin artarak devam etmesi gerektiğini belirtti.
21 Ekim’de açılışı yapılan sergi, 26 Ekim’e kadar sanatseverlere açık olacak. Ziyaretçiler, tarihi İshak Paşa Sarayı'nda hem geçmişin hem de çağdaş sanatın bir araya geldiği bu özgün seramik koleksiyonunu görme fırsatı bulacak.
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı