Sağlıklı yaşam için Doğubayazıt'ta adım attılar
Doğubayazıt İlçe Sağlık Müdürlüğü ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen yürüyüş etkinliğinde vatandaşlar sağlıklı yaşam için bir araya geldi.
Haberin Özeti
- • Doğubayazıt’ta sağlıklı yaşam farkındalığı oluşturmak amacıyla yürüyüş etkinliği gerçekleştirildi. Program kapsamında vatandaşlara fiziksel aktivitenin önemi anlatıldı. İlçe Sağlık Müdürü Dr. Muhammet Rıza Kayalı, sağlıklı yaşam kültürünün yaygınlaştırılması için çalışmaların süreceğini söyledi.
Doğubayazıt İlçe Sağlık Müdürlüğü ile Doğubayazıt Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından ortaklaşa düzenlenen “Sağlık İçin Adım At” etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Sağlıklı yaşam alışkanlıklarının yaygınlaştırılması ve fiziksel aktiviteye dikkat çekmek amacıyla düzenlenen etkinlikte vatandaşlar belirlenen güzergâhta yürüyüş yaptı. Programa sağlık çalışanları, kurum personelleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrılı iş insanı Azad Medeni Kahraman’a ‘Yılın İş İnsanı’ ödülü
Ağrı’da 2 ev yandı, 30 baş hayvan telef oldu
Ağrı’da inşaattan düşen 16 yaşındaki genç yaşamını yitirdi
Cezaevi Kavşağı’nda iki araç çarpıştı: 5 kişi yaralandı
Doğubayazıt-Iğdır yolunda feci kaza: Araç şarampole uçtu
Ağrı’da kadın kooperatifi sayısı 7’ye yükseldi