Başkan Budak personelle bayramlaştı

Taşlıçay Belediye Başkanı Mehmet Ali Budak, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeliyle bir araya gelerek çalışanların bayramını kutladı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Taşlıçay Belediye Başkanı Mehmet Ali Budak, Kurban Bayramı münasebetiyle belediye personeliyle makamında bir araya gelerek bayramlaştı.
  • Başkan Budak, samimi bir ortamda personelle sohbet ederek yürütülen hizmetler için teşekkür etti ve birlik beraberlik mesajı verdi.
  • Budak, çalışanların özverili gayretlerinin Taşlıçay'ın gelişimine katkısını vurgulayarak tüm personele iyi dileklerini iletti.

Taşlıçay Belediyesi bünyesinde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi. Belediye Başkanı Mehmet Ali Budak, belediye personeliyle makamında bir araya gelerek çalışanlarla bayramlaştı.

Samimi bir atmosferde gerçekleştirilen programda belediye personeliyle sohbet eden Başkan Mehmet Ali Budak, çalışanların yürüttüğü hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Belediye hizmetlerinin vatandaşlara en iyi şekilde ulaştırılmasında personelin büyük emeği olduğunu vurgulayan Budak, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Bayramlaşma programında personellerin ve ailelerinin Kurban Bayramı’nı kutlayan Başkan Budak, belediye çalışanlarının özverili çalışmalarının Taşlıçay’ın gelişimine katkı sunduğunu ifade etti. Program boyunca çalışanlarla tek tek ilgilenen Budak, personele iyi dileklerde bulundu.

Taşlıçay Belediyesi tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Ali Budak, Kurban Bayramı münasebetiyle belediye personellerimizle makamında bir araya gelerek bayramlaştı. Samimi ve içten bir atmosferde gerçekleşen bayramlaşma programında Başkanımız, belediye çalışanlarımızın emek ve gayretlerinden dolayı teşekkürlerini ileterek tüm personelimizin ve ailelerinin bayramını kutladı. Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının ön plana çıktığı program, iyi dilek ve temenniler eşliğinde sona erdi.”

Başkan Budak personelle bayramlaştı

Program, hatıra fotoğrafı çekimi ve karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme