Müftü İlhan personelle bayramlaştı
Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan, Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda İl Müftülüğü personeliyle bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan, Kurban Bayramı dolayısıyla İl Müftülüğü binasında personeliyle bayramlaşma programı düzenledi.
- • Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verilirken, Müftü İlhan bayramların manevi önemine vurgu yaptı.
- • Dr. İlhan, kamu hizmetlerindeki emekleri için personele teşekkür edip bayramlarını kutlayarak programı tamamladı.
Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan, Kurban Bayramı dolayısıyla Ağrı İl Müftülüğü personeliyle bayramlaşma programında bir araya geldi. İl Müftülüğü binasında gerçekleştirilen programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.
Programa müftülük personeli yoğun katılım sağlarken, Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan personelle tek tek bayramlaşarak iyi dileklerini iletti. Samimi ortamda gerçekleşen programda bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli manevi günler olduğuna dikkat çekildi.
Kurban Bayramı’nın paylaşma, kardeşlik ve yardımlaşma duygularını güçlendirdiğini ifade eden Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan, kamu hizmetlerinin vatandaşlara en iyi şekilde ulaştırılmasında kurum çalışanlarının büyük emek verdiğini belirterek tüm personele teşekkür etti.
Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan açıklamasında, “Bayramlar; birlik ve beraberliğin, kardeşlik ve dayanışmanın en güçlü şekilde hissedildiği özel günlerdir. Müftülük personelimiz yıl boyunca vatandaşlarımıza hizmet etmek adına büyük bir gayret gösteriyor. Bu vesileyle tüm çalışma arkadaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tebrik ediyor, aileleriyle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde nice bayramlar geçirmelerini diliyorum” ifadelerini kullandı.
Program boyunca personelle sohbet eden Ağrı İl Müftüsü Dr. İhsan İlhan, çalışanların bayramını kutlayarak görevlerinde kolaylıklar diledi. Bayramlaşma programı toplu hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
