• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı Emniyet Müdürü Önder bayramda görev başındaki polisleri ziyaret etti

Ağrı Emniyet Müdürü Önder bayramda görev başındaki polisleri ziyaret etti

Ağrı İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, Kurban Bayramı dolayısıyla Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret ederek görev başındaki personelle bir araya geldi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, Kurban Bayramı süresince Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret ederek görevli personelle bir araya geldi.
  • Önder, güvenlik ve trafik tedbirlerini değerlendirerek vatandaşların huzuru için fedakarca çalışan personele teşekkür etti ve bayramlarını kutladı.
  • Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü, bayram süresince kent genelinde güvenlik, asayiş ve trafik denetimlerinin aralıksız süreceğini bildirdi.

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü bünyesinde Kurban Bayramı süresince yürütülen güvenlik tedbirleri kapsamında, Ağrı İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret etti.

Bayram mesaisinde görev yapan polis personeliyle bir araya gelen Ağrı İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. İlçe genelinde sürdürülen güvenlik ve trafik tedbirlerini değerlendiren Önder, vatandaşların huzur ve güvenliği için görev yapan personele teşekkür etti.

Ziyaret sırasında emniyet personeliyle sohbet eden İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, bayram süresince fedakârca görev yapan polislerin Kurban Bayramı’nı kutladı. Görev başındaki personele kolaylıklar dileyen Önder, kamu düzeni ve vatandaş güvenliği için sahada yürütülen çalışmaların önemine dikkat çekti.

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“İl Emniyet Müdürümüz Sayın Göksel Önder, Kurban Bayramı vesilesiyle Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğümüzü ziyaret ederek görevleri başında bulunan personelimizle bir araya geldi. Özveri ve fedakârlıkla görev yapan personelimizin Kurban Bayramı’nı kutlayan Sayın Müdürümüz, vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için görev yapan tüm personelimize kolaylıklar diledi.”

Ağrı Emniyet Müdürü Önder bayramda görev başındaki polisleri ziyaret etti

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme