Ağrı'da doğaseverler hem gezdi hem de şifalı otlar topladılar
Uzunyazı Köyü'nde düzenlenen doğa yürüyüşünde 50 doğasever hem doğanın tadını çıkardı hem de uçkun (ışkın) toplayarak keyifli bir gün geçirdi.
Haberin Özeti
- • Doğubayazıt Dağcılık Kulübü, Ağrı'nın Uzunyazı Köyü'nde yaklaşık 50 doğaseverle doğa yürüyüşü ve şifalı ot toplama etkinliği düzenledi.
- • Katılımcılar, baharın gelişiyle özellikle "doğunun muzu" olarak bilinen uçkun (ışkın) bitkisini toplayarak keyifli bir gün geçirdi.
- • Kulüp Başkanı Mehmet Kelebek, bu tür etkinliklerle doğa bilincini artırmayı ve sağlıklı yaşamı teşvik etmeyi hedeflediklerini belirtti.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
2 Milyon TL’ye Kadar Destek Fırsatı! Girişimcilere Hibe ve Faizsiz Kredi Desteği
Ağrı'da öğrenciler üretiyor, öğreniyor ve kazanıyor
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek