• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı'da doğaseverler hem gezdi hem de şifalı otlar topladılar

Ağrı'da doğaseverler hem gezdi hem de şifalı otlar topladılar

Uzunyazı Köyü'nde düzenlenen doğa yürüyüşünde 50 doğasever hem doğanın tadını çıkardı hem de uçkun (ışkın) toplayarak keyifli bir gün geçirdi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Doğubayazıt Dağcılık Kulübü, Ağrı'nın Uzunyazı Köyü'nde yaklaşık 50 doğaseverle doğa yürüyüşü ve şifalı ot toplama etkinliği düzenledi.
  • Katılımcılar, baharın gelişiyle özellikle "doğunun muzu" olarak bilinen uçkun (ışkın) bitkisini toplayarak keyifli bir gün geçirdi.
  • Kulüp Başkanı Mehmet Kelebek, bu tür etkinliklerle doğa bilincini artırmayı ve sağlıklı yaşamı teşvik etmeyi hedeflediklerini belirtti.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme