Ağrı'da doğaseverler hem gezdi hem de şifalı otlar topladılar
Uzunyazı Köyü'nde düzenlenen doğa yürüyüşünde 50 doğasever hem doğanın tadını çıkardı hem de uçkun (ışkın) toplayarak keyifli bir gün geçirdi.
Haberin Özeti
- • Doğubayazıt Dağcılık Kulübü, Ağrı'nın Uzunyazı Köyü'nde yaklaşık 50 doğaseverle doğa yürüyüşü ve şifalı ot toplama etkinliği düzenledi.
- • Katılımcılar, baharın gelişiyle özellikle "doğunun muzu" olarak bilinen uçkun (ışkın) bitkisini toplayarak keyifli bir gün geçirdi.
- • Kulüp Başkanı Mehmet Kelebek, bu tür etkinliklerle doğa bilincini artırmayı ve sağlıklı yaşamı teşvik etmeyi hedeflediklerini belirtti.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı