Ağrı'da çevre temizliği için bayram seferberliği başlatıldı
Ağrı Belediyesi ekipleri, Kurban Bayramı öncesinde hem kent merkezinde hem de hayvan borsasında vatandaşlara çevre temizliği ve halk sağlığı konusunda bilgilendirme çalışması gerçekleştirdi.
Haberin Özeti
- • Ağrı Belediyesi, Kurban Bayramı öncesinde kent genelinde çevre temizliği ve halk sağlığına yönelik kapsamlı bir bilgilendirme seferberliği başlattı.
- • Ekipler, broşürlerle vatandaşları kurban atıklarını belirlenen alanlara bırakma ve ortak kullanım alanlarını temiz tutma konusunda uyardı.
- • Bayram süresince Ağrı Hayvan Borsası dahil yoğun bölgelerde temizlik, atık toplama ve dezenfeksiyon çalışmaları aralıksız sürdürülecek.
Kurban Bayramı öncesinde çevre temizliği ve halk sağlığının korunmasına yönelik çalışmalarını yoğunlaştıran Ağrı Belediyesi, kent genelinde bilgilendirme faaliyetlerine başladı. Belediye ekipleri, cadde ve sokaklarda vatandaşlara broşür dağıtarak kurban kesimlerinin belirlenen alanlarda yapılması gerektiği konusunda uyarılarda bulundu.
Bayram sürecinde oluşabilecek çevre kirliliğinin önüne geçilmesi amacıyla yürütülen çalışmalarda, özellikle kurban atıklarının gelişi güzel çevreye bırakılmaması gerektiği vurgulandı. Ekipler tarafından dağıtılan bilgilendirme broşürlerinde; atıkların uygun toplama noktalarına bırakılması, ortak kullanım alanlarının temiz tutulması ve kötü koku ile sağlık sorunlarının önlenmesine yönelik önemli bilgiler yer aldı.
Çalışmalar kapsamında kent merkezinin yanı sıra Ağrı Hayvan Borsası’nda da esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelen belediye ekipleri, çevre temizliği konusunda duyarlılık çağrısı yaptı. Bayram boyunca yoğunluğun yaşanacağı bölgelerde temizlik çalışmalarının aralıksız sürdürüleceği ifade edildi.
Belediye yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, Kurban Bayramı’nın huzur ve sağlık içerisinde geçirilmesi için tüm hazırlıkların sürdüğü belirtilerek, vatandaşların çevre temizliği konusunda daha hassas davranmasının büyük önem taşıdığı kaydedildi. Açıklamada, “Daha temiz ve sağlıklı bir Ağrı için tüm hemşehrilerimizi kurallara uymaya ve çevre konusunda duyarlı davranmaya davet ediyoruz” ifadelerine yer verildi.
