Ağrı'da 19 Mayıs coşkusu sporla taçlandı
Ağrı'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Atletizm ve Tekerlekli Kayaklı Koşu müsabakaları renkli görüntülere sahne oldu.
Haberin Özeti
- • Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Atletizm ve Tekerlekli Kayaklı Koşu müsabakaları büyük heyecana sahne oldu. Ağrı sokaklarında gerçekleştirilen yarışmalarda genç sporcular kıyasıya mücadele ederken, vatandaşlar da etkinliklere yoğun ilgi gösterdi. Ahmet Çelebi, 19 Mayıs ruhunu sporla yaşatmaktan mutluluk duyduklarını belirterek genç sporcuları tebrik etti.
Ahmet Çelebi, 19 Mayıs’ın gençler ve spor camiası için büyük anlam taşıdığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı gençlerimizin enerjisi ve sporun birleştirici gücüyle kutlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Ağrı sokaklarında azimle yarışan tüm sporcularımız geleceğimiz adına bizlere umut verdi. Sporun her branşında gençlerimizi desteklemeye ve onların yanında olmaya devam edeceğiz.”
Çelebi, organizasyona katılan tüm sporcuları ve emeği geçen antrenörleri tebrik ederek, 19 Mayıs etkinliklerinin hafta boyunca farklı branşlarda devam edeceğini ifade etti.
Bakmadan Geçme