Vali Mustafa Çiftçi'den İran Başkonsolosluğu'na Taziye Ziyareti
Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, 13 Haziran'da başlayan ve 24 Haziran itibarıyla yürürlüğe giren ateşkesle sona eren Siyonist İsrail saldırılarında İran'ın çeşitli kentlerinde hayatını kaybedenler dolayısıyla, İran İslam Cumhuriyeti Erzurum Başkonsolosu Mohammad Ebrahimi'yi ziyaret etti.
Gerçekleştirilen taziye ziyaretinde Vali Çiftçi, saldırılarda yaşamını yitirenler için derin üzüntüsünü dile getirerek, İran halkına ve devletine başsağlığı temennisinde bulundu.
Ziyaret kapsamında Vali Çiftçi, hayatını kaybedenler anısına açılan taziye defterini de imzalayarak dayanışma mesajını iletti.
ERZURUM VALİLİĞİ BASIN SERVİSİ
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı
