• Haberler
  • Ağrı
  • SİBERAY ekipleri Diyadin'de öğrencilerle buluştu

SİBERAY ekipleri Diyadin'de öğrencilerle buluştu

Diyadin'de öğrencilere yönelik düzenlenen SİBERAY seminerinde güvenli internet kullanımı ve siber güvenlik tedbirleri anlatıldı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Diyadin'de, Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle öğrencilere yönelik SİBERAY güvenli internet semineri düzenlendi.
  • Seminerlerde, öğrencilere güvenli internet, sosyal medya kullanımı, dijital bağımlılık ve siber zorbalık gibi konularda detaylı bilgiler aktarıldı.
  • Programla öğrencilerin dijital farkındalığı artırılarak güvenli hareket etmeleri hedeflenirken, eğitimlerin belirli aralıklarla sürdürüleceği belirtildi.

Diyadin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından öğrencilere yönelik “SİBERAY Güvenli İnternet ve Siber Güvenlik Tedbirleri” semineri düzenlendi. Gerçekleştirilen eğitim programında öğrencilerin dijital dünyada karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçlendirilmesi amaçlandı.

Okullarda düzenlenen seminerlerde öğrencilere güvenli internet kullanımı, sosyal medya güvenliği, dijital bağımlılık, kişisel verilerin korunması ve siber zorbalık gibi konularda detaylı bilgiler verildi. Emniyet ekipleri tarafından öğrencilere internet ortamında karşılaşılabilecek tehlikelere karşı alınması gereken önlemler anlatıldı.

Seminer boyunca öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği programda, dijital platformların bilinçli kullanımı ve güvenli internet alışkanlıklarının önemi üzerinde duruldu. Öğrencilerin sorularını yanıtlayan ekipler, özellikle sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken hususlara dikkat çekti.

Programın, çocukların ve gençlerin dijital dünyada daha güvenli hareket etmelerine katkı sunmasının hedeflendiği belirtilirken, eğitimlerin belirli aralıklarla devam edeceği ifade edildi.

Konuya ilişkin açıklama yapan Diyadin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, öğrencilerin dijital farkındalıklarının artırılmasının büyük önem taşıdığını belirterek şu ifadelere yer verdi:

“Teknolojinin hayatın her alanında yer aldığı günümüzde çocuklarımızın bilinçli dijital bireyler olarak yetişmesi büyük önem taşıyor. Bu kapsamda düzenlenen SİBERAY seminerleriyle öğrencilerimizin güvenli internet kullanımı konusunda farkındalık kazanmalarını hedefliyoruz. Eğitime katkı sunan Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerine teşekkür ediyoruz.”

SİBERAY ekipleri Diyadin'de öğrencilerle buluştu

Seminer programının sonunda öğrenciler emniyet ekiplerine merak ettikleri konular hakkında sorular yöneltirken, etkinliğin verimli geçtiği belirtildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme