- Haberler
- Ekonomi
- SGK'dan Dul ve Yetim Aylığı Alanlara Kritik Uyarı: Bildirim Yapmayanlara Ceza Geliyor
SGK'dan Dul ve Yetim Aylığı Alanlara Kritik Uyarı: Bildirim Yapmayanlara Ceza Geliyor
SGK, dul ve yetim aylığı alan vatandaşları bilgi güncellemesi konusunda uyardı. Medeni hal, çalışma durumu veya gelir değişikliğini bildirmeyen kişilerden fazla ödenen maaşların faiziyle geri alınabileceği ve cezai işlem uygulanabileceği açıklandı.
Haberin Özeti
- • SGK, dul ve yetim aylığı alan vatandaşlara bilgi güncellemelerini zamanında yapmaları konusunda uyarıda bulundu. Medeni hal, gelir veya çalışma durumunda değişiklik yaşanması halinde bildirim yapılmaması durumunda, fazla ödemelerin faiziyle geri alınacağı ve cezai yaptırımlar uygulanabileceği belirtildi.
Bakmadan Geçme
Patnos gece yarısı sallandı: 16 dakikada 3 deprem meydana geldi
Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız’ın annesi vefat etti
Ağrı Valiliği hayatını kaybeden öğretmen Irmak Ayşe Koparan ile ilgili açıklama yaptı
Ağrı Dağı 2026'da da dağcıların gözdesi oldu
Ağrı’da öğretmenin ölümü soruşturmasında yeni gelişme: Okul müdürü gözaltına alındı
Bilal Erdoğan Ağrı'ya geliyor