• Haberler
  • Bölge
  • Muş'un eşsiz doğası bayram tatilinde ziyaretçilerin gözdesi oldu

Muş'un eşsiz doğası bayram tatilinde ziyaretçilerin gözdesi oldu

Muş'ta bir araya gelen doğaseverler, Turna Gölü, Ilıca Yaylası ve Kurtik Dağı'nı kapsayan doğa yürüyüşünde hem eşsiz manzaraların tadını çıkardı hem de çevre temizliği yaptı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Kurban Bayramı tatilinde Muş'ta bir araya gelen doğaseverler, Turna Gölü, Ilıca Yaylası ve Kurtik Dağı'nı kapsayan bir doğa yürüyüşü yaptı.
  • Yürüyüşçüler, Ilıca Yaylası'nda baharın renklerini gözlemlerken, Kurtik Dağı'nda erimeyen kar ve yeşilliğin eşsiz birleşimine hayran kaldı.
  • Etkinlik boyunca çevre temizliği yapan doğaseverler, Muş'un doğal güzelliklerini keşfederek benzersiz bir deneyim yaşadı ve farkındalık oluşturdu.

Muş'ta Kurban Bayramı tatilini doğayla iç içe geçirmek isteyen doğaseverler, kentin doğal güzelliklerini keşfetmek için bir araya geldi. Turna Gölü, Ilıca Yaylası ve Kurtik Dağı'nı kapsayan yürüyüş programında katılımcılar unutulmaz bir gün yaşadı.

Yürüyüşe Turna Gölü çevresinde başlayan grup, havaların ısınmasıyla rengarenk çiçeklerle kaplanan Ilıca Yaylası'nda doğanın sunduğu güzellikleri yakından görme fırsatı buldu. Baharın tüm renklerini yansıtan yayla, ziyaretçilerin ilgisini çekerken, doğaseverler bol bol fotoğraf çekerek anı ölümsüzleştirdi.

Programın son durağı olan Kurtik Dağı'nda ise katılımcılar, halen erimeyen karların oluşturduğu doğal tünellerin bulunduğu bölgede vakit geçirdi. Kar örtüsü ile yeşilin bir arada görüldüğü manzara ziyaretçileri hayran bırakırken, doğaseverler yürüyüş boyunca çevredeki atıkları toplayarak doğa temizliği konusunda farkındalık oluşturdu.

Doğa yürüyüşüne katılan üniversite öğrencisi Zekiye Kılbaş, Muş'un doğal güzelliklerinden etkilendiğini belirterek, "Muş'un doğasına hayran kaldık. Genelde insanlar bu tür manzaraları Antalya'da gördüklerini söylerler. Karı, güneşi ve doğanın yeşilliğini bir arada görmek gerçekten farklı bir deneyim. Muş bize bu deneyimi yaşattı. İlk kez karın, gölün ve yeşilliklerin aynı anda bulunduğu bir ortamda bulundum. Bu nedenle herkesin bu eşsiz deneyimi yaşamasını isterim." dedi.

Muş'un eşsiz doğası bayram tatilinde ziyaretçilerin gözdesi oldu

Doğal güzelliklerin korunmasının önemine dikkat çeken Zahide Acar ise, "Bugün eşsiz bir manzarayla karşı karşıya kaldık. Gerçekten çok güzel ve çok farklı bir atmosferin içindeyiz. Hepimizin çok hoşuna gitti. Her zaman olmasını istediğimiz etkinlikler bunlar." ifadelerini kullandı.

Bayram tatilinde düzenlenen etkinlik, katılımcılara hem doğayla iç içe vakit geçirme hem de çevre bilinci oluşturma fırsatı sunarken, Muş'un sahip olduğu doğal zenginlikleri bir kez daha gözler önüne serdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
AA

Bakmadan Geçme