Kızılay gönüllülerinden Ağrı'daki eczacılara anlamlı sürpriz
Türk Kızılayı Ağrı Şubesi gönüllüleri, Eczacılık Günü dolayısıyla kentte faaliyet gösteren eczaneleri ziyaret ederek eczacıların gününü kutladı.
Türk Kızılayı Ağrı Şubesi tarafından Eczacılık Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi. Kızılay gönüllüleri, kent merkezinde faaliyet gösteren eczaneleri ziyaret ederek toplum sağlığı için fedakârca görev yapan eczacıların özel gününü kutladı.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde eczacılara çeşitli hediyeler takdim edilirken, bazı eczanelerde pasta kesimi de yapıldı. Gün boyunca süren ziyaretlerde Kızılay gönüllüleri, sağlık alanında önemli bir görev üstlenen eczacılarla sohbet ederek emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Etkinlik sırasında samimi görüntüler oluşurken, eczacılar da yapılan sürpriz karşısında memnuniyetlerini dile getirdi. Vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminde önemli bir rol üstlenen eczacıların toplum sağlığı açısından büyük bir sorumluluk taşıdığı vurgulandı.
Orhan Tatlı yaptığı açıklamada, eczacıların sağlık sisteminin en önemli parçalarından biri olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Mesleğine emek ve gönül vermiş, toplum sağlığı için büyük bir özveriyle çalışan tüm eczacılarımızın Eczacılık Günü’nü kutluyoruz. Eczacılarımız yalnızca ilaç temin eden kişiler değil, aynı zamanda vatandaşlarımızın sağlık konusunda ilk danıştığı önemli sağlık çalışanlarıdır. Gönüllülerimizle birlikte bugün onların yanında olmak ve emeklerine teşekkür etmek istedik.”
Tatlı, Türk Kızılayı olarak toplum yararına gerçekleştirilen sosyal etkinliklere devam edeceklerini ifade ederek, sağlık çalışanlarının her zaman destekçisi olduklarını söyledi.
Eczanelerde gerçekleştirilen kutlamalar gün boyunca devam ederken, gönüllüler ile eczacılar birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.
Bakmadan Geçme
