İl Müdürü Hüseyinoğlu yıldırımın vurduğu köyde üreticilerle buluştu
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, yıldırım düşmesi sonucu küçükbaş hayvan kayıplarının yaşandığı Doğubayazıt'ın Yiğityatağı Köyü'nü ziyaret ederek üreticilere geçmiş olsun dileklerini iletti.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, yıldırım düşmesiyle küçükbaş hayvanların telef olduğu Doğubayazıt Yiğityatağı Köyü'nü ziyaret etti.
- • Müdür Hüseyinoğlu, üreticilerle görüşerek zarar tespit çalışmalarının titizlikle yürütüldüğünü ve mağduriyetlerin giderileceğini vurguladı.
- • Köy sakinleri ziyaretten memnuniyet duyarken, yetkililer hayvancılığın sürdürülebilirliği için tedbirlerin önemini dile getirdi.
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, Doğubayazıt ilçesine bağlı Yiğityatağı Köyü’nde meydana gelen yıldırım düşmesi olayı sonrası bölgede incelemelerde bulundu. Olayda çok sayıda küçükbaş hayvanın telef olması nedeniyle köye giden İl Müdürü Hüseyinoğlu, üreticiler ve köy sakinleriyle bir araya gelerek yaşanan zarar hakkında bilgi aldı.
Ziyaret kapsamında Yiğityatağı Köyü Muhtarı Mehmet Erdoğdu ile görüşen Hüseyinoğlu, olayın ardından yürütülen çalışmalar ve üreticilerin talepleri konusunda değerlendirmelerde bulundu. Bölgedeki hayvan yetiştiricileriyle de görüşen İl Müdürü, yaşanan kayıpların üreticiler açısından önemli bir mağduriyet oluşturduğunu ifade etti.
Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin olayın ardından hızlı bir şekilde harekete geçtiğini belirten Hüseyinoğlu, zarar tespit çalışmalarının titizlikle sürdürüldüğünü söyledi. Üreticilerin yaşadığı mağduriyetin giderilmesi adına gerekli işlemlerin ilgili mevzuat çerçevesinde yürütüleceğini kaydetti.
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, yaptığı açıklamada, “Yiğityatağı Köyümüzde meydana gelen yıldırım düşmesi sonucu küçükbaş hayvan kayıpları yaşandığını büyük üzüntüyle öğrendik. Olayın hemen ardından ekiplerimiz bölgede incelemelerde bulundu. Üreticilerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz. Hayvancılık, ilimizin en önemli geçim kaynaklarından biridir. Bu tür doğal afetler üreticilerimizi derinden etkiliyor. Yaşanan kayıpların ardından gerekli tespit çalışmalarını yürütüyor, süreci yakından takip ediyoruz. Hayvanlarını kaybeden tüm yetiştiricilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.
Köy sakinleri de ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, yaşanan mağduriyetin giderilmesi için gösterilen ilgiden dolayı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkililerine teşekkür etti.
Ağrı İl Tarım ve Orman yetkilileri, benzer doğal afetlere karşı üreticilerin gerekli tedbirleri almalarının önemine dikkat çekerken, bölgede hayvancılık faaliyetlerinin sürdürülebilirliği için çalışmaların devam edeceğini belirtti.