Eleşkirt'te yılların ulaşım sorunu çözüme kavuşuyor
Eleşkirt Belediyesi, Fatih Mahallesi'nde yeni bir imar yolu açma çalışmalarına başladı.
Ağrı’nın Eleşkirt ilçesinde, yıllardır açılmayı bekleyen imar yollarından biri daha hizmete alınıyor. Fatih Mahallesi'nde başlatılan yeni yol açma çalışmaları, Eleşkirt Belediyesi Fen İşleri ekipleri tarafından sahada yürütülüyor. Yolun tamamlanmasıyla birlikte mahalle sakinlerinin uzun süredir yaşadığı ulaşım sorunu önemli ölçüde çözüme kavuşacak.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Ağrı’da bayram öncesi tartışma konusu olan doğalgaz çalışması tamamlandı
Başkan Taşdemir: Esnafımızı tefecilerin insafına bırakmıyoruz
Ağrı Valisi Önder Bozkurt şehit aileleri ve belediye başkanlarını ağırladı
Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştü
Patnos’taki gasp ve silahlı saldırının şüphelisi operasyonla yakalandı. Gaspçı 16 yaşında!
Ağrılı öğrenciler Türkiye üçüncüsü oldu