Eleşkirt'te bayramlaşma programı düzenlendi

Ramazan Yakut, Kurban Bayramı namazının ardından ilçe protokolü ve vatandaşlarla bir araya gelerek bayramlaştı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Eleşkirt'te Kurban Bayramı namazının ardından Belediye Başkanı Ramazan Yakut ve ilçe protokolü vatandaşlarla bir araya gelerek bayramlaştı.
  • Programa katılan Ömer Saygılı ve Özgür Özden de cami cemaatiyle tek tek bayramlaşarak birlik ve beraberlik mesajları verdi.
  • Başkan Yakut, bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek vatandaşların Kurban Bayramı'nı kutladı.

Kurban Bayramı dolayısıyla Ramazan Yakut, ilçe protokolüyle birlikte vatandaşlarla bayramlaştı. Bayram namazının ardından gerçekleştirilen programda ilçe halkı cami çıkışında bir araya gelirken, samimi görüntüler oluştu.

Bayram namazını vatandaşlarla birlikte eda eden Ömer Saygılı, Özgür Özden ve Belediye Başkanı Ramazan Yakut, namaz sonrası cami cemaatiyle tek tek bayramlaştı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.

Bayramlaşma programında vatandaşlarla sohbet eden ilçe protokolü, Kurban Bayramı’nın huzur ve kardeşlik içerisinde geçmesi temennisinde bulundu. Özellikle çocuklarla yakından ilgilenen protokol üyeleri, vatandaşların bayramını kutlayarak iyi dileklerini iletti.

Programın ardından kısa bir değerlendirmede bulunan Eleşkirt Belediye Başkanı Ramazan Yakut, bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli günler olduğunu ifade ederek şu açıklamada bulundu:

“Bayramlar; birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşmanın en güzel şekilde yaşandığı müstesna günlerdir. Hemşehrilerimizle bayram namazı sonrası bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduk. Tüm vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ediyorum.”

Eleşkirt'te bayramlaşma programı düzenlendi

Eleşkirt’te gerçekleştirilen bayramlaşma programı, vatandaşların protokol üyeleriyle hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme