Doğubayazıtlı doğaseverler Korhan Yaylası'nda baharı karşıladı
Doğubayazıt Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü'nün düzenlediği yürüyüşte yaklaşık 50 doğasever, Korhan Yaylası ve Berelak köyü çevresinde doğayla buluştu.
Haberin Özeti
- • Doğubayazıt Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü, Korhan Yaylası ve Berelak köyü çevresinde yaklaşık 50 kişinin katıldığı doğa yürüyüşü düzenledi.
- • Doğaseverler baharın ilk renklerini doğada gözlemlerken, şifalı otlar toplayarak günü değerlendirdi.
- • Kulüp Başkanı Mehmet Kelebek, amaçlarının doğayı tanıtmak ve doğa bilincini artırmak olduğunu belirtti.
Özel Haber