• Haberler
  • Ağrı
  • Diyadin Devlet Hastanesi'nde hemşireler günü programı düzenlendi

Diyadin Devlet Hastanesi'nde hemşireler günü programı düzenlendi

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Diyadin Devlet Hastanesi'nde düzenlenen programda uzun yıllar görev yapan hemşirelere plaket verildi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Hemşireler Günü kapsamında Diyadin Devlet Hastanesi'nde anlamlı bir program düzenledi.
  • Programa katılan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Esra Beşer, uzun yıllar görev yapan hemşirelere plaket takdim etti.
  • Beşer, hemşirelerin sağlık sisteminin vazgeçilmez kahramanları olduğunu vurgulayarak, fedakarlık ve özveriyle çalışanlara teşekkür etti.

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Hemşireler Günü kapsamında Diyadin Devlet Hastanesi personeline yönelik anlamlı bir program gerçekleştirildi. Programa Ağrı İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Esra Beşer, hastane yönetimi ve sağlık çalışanları katıldı.

Program kapsamında meslek hayatları boyunca sağlık hizmetlerine önemli katkılar sunan hemşirelere plaket takdim edildi. Sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Esra Beşer, hemşirelerin sağlık sisteminin en önemli yapı taşlarından biri olduğunu ifade etti.

Doç. Dr. Esra Beşer yaptığı açıklamada, “Hemşirelerimiz sağlık hizmetlerinin her aşamasında büyük fedakarlık ve özveriyle görev yapıyor. Gece gündüz demeden insan sağlığı için emek veren tüm hemşirelerimiz, sağlık sistemimizin vazgeçilmez kahramanlarıdır. Uzun yıllar boyunca görev yaparak sağlık hizmetlerine katkı sunan hemşirelerimize teşekkür ediyor, tüm hemşirelerimizin Hemşireler Günü’nü kutluyorum” dedi.

Diyadin Devlet Hastanesi'nde hemşireler günü programı düzenlendi

Programda sağlık çalışanlarının mesleki fedakarlıklarına dikkat çekilirken, hemşirelik mesleğinin toplum sağlığı açısından taşıdığı öneme vurgu yapıldı. Plaket töreninin ardından sağlık çalışanlarıyla sohbet eden Doç. Dr. Esra Beşer, görevlerinde başarılar diledi.

Diyadin Devlet Hastanesi'nde hemşireler günü programı düzenlendi

Etkinlik, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme