Devletten faturalara yüzde 30 destek geliyor!

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın uygulamaya aldığı yeni destek programıyla enerji verimliliğini artıran işletmelere enerji faturalarının yüzde 30'una kadar hibe verilecek. Destekten yararlanacak işletmeler elektronik başvuru sistemi üzerinden müracaat edebilecek.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın hayata geçirdiği Enerji ve Karbon Azaltımı (EKA) Destek Programı kapsamında, enerji tüketimini ve karbon emisyonunu azaltan sanayi ile ticari işletmelere enerji faturalarının yüzde 30'una kadar nakdi hibe verilecek. 2026 yılı için destek üst limiti 18 milyon lirayı aşarken, başvurular EVDES sistemi üzerinden elektronik ortamda alınacak. Programda karbon emisyonunu düşüren işletmelere öncelik tanınacak.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme