• Haberler
  • Ekonomi
  • Depozito İade Sistemi 1 Temmuz'da Başlıyor: Ambalajlar ATM'den Nakit Çekilebilecek

Depozito İade Sistemi 1 Temmuz'da Başlıyor: Ambalajlar ATM'den Nakit Çekilebilecek

Türkiye'de 1 Temmuz itibarıyla yürürlüğe girecek depozito yönetim sistemiyle cam, plastik ve alüminyum ambalajlar geri dönüşüme kazandırılacak, iade tutarları dijital olarak hesaplara aktarılacak ve ATM'lerden nakit çekilebilecek.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Türkiye’de 1 Temmuz’da başlayacak depozito yönetim sistemiyle cam, plastik ve alüminyum içecek ambalajları geri dönüşüme kazandırılacak. Vatandaşlar iade ettikleri ambalajlar karşılığında dijital ödeme alacak ve bu tutarları ATM’lerden nakit çekebilecek. Sistemle birlikte hem çevre kirliliğinin azaltılması hem de geri dönüşüm oranlarının artırılması hedefleniyor.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme