Depozito İade Sistemi 1 Temmuz'da Başlıyor: Ambalajlar ATM'den Nakit Çekilebilecek
Türkiye'de 1 Temmuz itibarıyla yürürlüğe girecek depozito yönetim sistemiyle cam, plastik ve alüminyum ambalajlar geri dönüşüme kazandırılacak, iade tutarları dijital olarak hesaplara aktarılacak ve ATM'lerden nakit çekilebilecek.
Haberin Özeti
- • Türkiye’de 1 Temmuz’da başlayacak depozito yönetim sistemiyle cam, plastik ve alüminyum içecek ambalajları geri dönüşüme kazandırılacak. Vatandaşlar iade ettikleri ambalajlar karşılığında dijital ödeme alacak ve bu tutarları ATM’lerden nakit çekebilecek. Sistemle birlikte hem çevre kirliliğinin azaltılması hem de geri dönüşüm oranlarının artırılması hedefleniyor.
Bakmadan Geçme
Ağrı Ziraat Odası Başkanı Ömer Yıldız’ın annesi vefat etti
Ağrı Valiliği hayatını kaybeden öğretmen Irmak Ayşe Koparan ile ilgili açıklama yaptı
Ağrı Dağı 2026'da da dağcıların gözdesi oldu
Ağrı’da öğretmenin ölümü soruşturmasında yeni gelişme: Okul müdürü gözaltına alındı
Bilal Erdoğan Ağrı'ya geliyor
Eleşkirt'te öğrenciler tahliye edildi, ekipler sahaya indi