'Bu sınav Ağrı'ya çok yakıştı' 375 aday spor alanında ter döktü
Ağrı'da ilk kez Özel Yetenek Sınavı yapıldı, 375 aday katıldı. Sınav için farklı illerden gelen öğrenciler, kampüste renkli anlar yaşadı.
“Geçen yıl Van’a gitmiştik, bu yıl kendi şehrimizde çok mutluyuz”
Ağrı Yükseliş BESYO Hazırlık Kursu’ndan sınava giren Şevval Kahraman, sınav sonrası duygularını paylaştı:
“Yaklaşık 1,5-2 aydır hazırlanıyorum. Az önce sınavdan çıktım, parkuru 44-45 saniyede tamamladım. Gökhan, Barış, Emin hocalarımla çalıştım. Geçen yıl Van’a gitmiştik, yollar zor oluyordu. Bu yıl kendi şehrimizde sınav olması çok iyi oldu. Burada olmasaydı bu yıl sınava girmeyecektim” dedi.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı