AK Parti Doğubayazıt Teşkilatı bayramda kenetlendi
AK Parti Doğubayazıt İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Danışma Meclisi Toplantısı, teşkilat mensuplarının geniş katılımıyla gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • AK Parti Doğubayazıt İlçe Başkanlığı, İlçe Başkanı M. Sena Geçit başkanlığında geniş katılımlı Mayıs Ayı Danışma Meclisi Toplantısı düzenledi.
- • Toplantıda teşkilat çalışmaları, mahalle faaliyetleri ve vatandaş talepleri değerlendirilerek birlik ve beraberlik içinde çalışmanın önemi vurgulandı.
- • Danışma Meclisi'nin ardından teşkilat üyeleri Kurban Bayramı dolayısıyla bir araya gelerek bayramlaştı, kenetlenme ruhunu pekiştirdi.
AK Parti Doğubayazıt İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Danışma Meclisi Toplantısı, İlçe Başkanı M. Sena Geçit'in başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıya ana kademe yönetimi, gençlik kolları üyeleri ve mahalle başkanları katıldı.
Toplantıda teşkilat çalışmaları, mahallelerde yürütülen faaliyetler, vatandaşlardan gelen talepler ve önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek çalışmalar ele alındı. Teşkilat mensupları, ilçede yürütülen çalışmalarla ilgili görüş alışverişinde bulunurken, birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaların sürdürülmesinin önemine vurgu yapıldı.
AK Parti Doğubayazıt İlçe Başkanı M. Sena Geçit, teşkilat mensuplarının sahadaki çalışmalarının parti açısından büyük önem taşıdığını belirterek, vatandaşlarla kurulan güçlü iletişimin hizmet anlayışının temelini oluşturduğunu ifade etti. Toplantıda teşkilatın daha etkin ve verimli çalışmasına yönelik değerlendirmelerde de bulunuldu.
Mayıs Ayı Danışma Meclisi Toplantısı'nın ardından teşkilat üyeleri Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda teşkilat mensupları birbirlerinin bayramını tebrik ederek bayramın manevi iklimini birlikte yaşadı.
AK Parti Doğubayazıt İlçe Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, "Mayıs Ayı Danışma Meclisi Toplantımızı, İlçe Başkanımız Sayın M. Sena Geçit başkanlığında; ana kademe, gençlik kollarımız ve mahalle başkanlarımızın katılımıyla gerçekleştirdik. Toplantımızın ardından teşkilat mensuplarımızla bayramlaşarak Kurban Bayramı'nın birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhunu hep birlikte yaşadık. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin. Bayramımız mübarek olsun." ifadelerine yer verildi.
Program, teşkilat üyelerinin bayramlaşması ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
