Ağrı'ya ' Adli Tıp Müdürlüğü' kurulacak
Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, Ağrı'ya Adli Tıp Müdürlüğünün kurulacağını müjdeledi
Başkan Sayan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda : “Adalet Bakanımız ilimizde 2021 yılında adli tıp müdürlüğünün kurulması için, Kurum binasının yapımını yatırım programına aldı. ilimizdeki vakalar için uzak illere gitmek zorunda kalmayacağız. Adalet bakanımız sayın @abdulhamitgul beye teşekkür ederiz..” ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme