Ağrı'ya ' Adli Tıp Müdürlüğü' kurulacak

Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, Ağrı'ya Adli Tıp Müdürlüğünün kurulacağını müjdeledi

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Başkan Sayan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda : “Adalet Bakanımız ilimizde 2021 yılında adli tıp müdürlüğünün kurulması için, Kurum binasının yapımını yatırım programına aldı. ilimizdeki vakalar için uzak illere gitmek zorunda kalmayacağız. Adalet bakanımız sayın @abdulhamitgul beye teşekkür ederiz..” ifadelerini kullandı.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme