• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı'dan Türkiye'ye yasadışı yollarla giriş yaptığı belirlenen 4 kişi Osmaniye'de yakalandı

Ağrı'dan Türkiye'ye yasadışı yollarla giriş yaptığı belirlenen 4 kişi Osmaniye'de yakalandı

Türkiye'ye yasadışı yollarla Ağrı'dan giriş yaptığı belirlenen Afganistan uyruklu 4 kişi Osmaniye'de emniyet ekiplerinin uygulama noktasında yaptığı kimlik kontrolü sırasında yakalandı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Edinilen bilgiye göre, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda uygulama yapan İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şubesi Müdürlüğü ekipleri, Doğu illerinden gelen şehirlerarası otobüslerde denetim yaptı. Denetimler esnasında durdurulan bir otobüste kimlik belgesi olmayan Afgan uyruklu 4 şahıs tespit edildi. Türkiye’ye yasa dışı yollarla Ağrı Doğubayazıt ilçesinden girdiği belirlenen mülteciler gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edilen 4 kişinin sınır dışı edileceği öğrenildi. Otobüs şoförü Ş.T. ile muavin A.A. hakkında ‘göçmen kaçakçılığı’ suçundan adli işlem yapıldı.
Öte yandan, Afgan uyruklu şahısların ülkelerinde tanıştıkları insan kaçakçılarına 8 bin dolar para ödeyerek İran üzerinden Türkiye’ye girdikleri öğrenildi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme