• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı Valisi Önder Bozkurt bayramda sınırın sıfır noktasına gitti

Ağrı Valisi Önder Bozkurt bayramda sınırın sıfır noktasına gitti

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Kurban Bayramı'nda Gürbulak Sınır Kapısı ve sınır hattındaki askeri birlikleri ziyaret ederek görev başındaki güvenlik güçleri ve gümrük personelinin bayramını kutladı.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Kurban Bayramı kapsamında sınır hattında görev yapan personeli ziyaret eden Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Gürbulak Sınır Kapısı ile 11. Hudut Bölük Komutanlığı’nda incelemelerde bulundu. Görevleri başındaki gümrük personeli ve Mehmetçikle bayramlaşan Vali Bozkurt, sınırın sıfır noktasında yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Güvenlik güçlerine teşekkür eden Bozkurt, milletin huzur ve güvenliği için bayramda da görev yapan personelin fedakârlığının takdire şayan olduğunu vurguladı.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber

Bakmadan Geçme