Ağrı Valiliği'nden jandarma'nın 186. yılına özel anlamlı video
Ağrı Valiliği tarafından yayımlanan özel video ile teşkilata teşekkür edildi.
Ağrı Valisi Mustafa Koç, teşkilatın yıl dönümü dolayısıyla sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
“Kurulduğu günden bu yana milletimizin huzuru ve güvenliği için fedakârca görev yapan, devletimizin gücünü ve şefkatini yansıtan Türk Jandarma Teşkilatımızın 186. kuruluş yıl dönümünü gurur ve iftiharla kutluyoruz. Aziz vatanımızın her köşesinde cansiperane görev yapan Jandarma Teşkilatımızın kahraman mensuplarını tebrik ediyor, görevi başında şehit düşen tüm güvenlik güçlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum.”
Bakmadan Geçme
Bakan Gürlek Duyurdu: Ağrı ve Batman’daki iki dosya aydınlatıldı
Ekrem Çelebi: “Türkiye yarınlarını güçlü temeller üzerine inşa ediyor”
Doğubayazıt'ta fırçalar konuştu, yetenekler göz kamaştırdı
Diyadin’de bir haftada 2 bin 232 kişi ve 5 bin 607 araç sorgulandı
Ağrı'da 2013’te Kaybolan şahsın dosyası yeniden açıldı: 5 şüpheli gözaltında
Eleşkirt’te üç kanser türüne karşı ücretsiz tarama yapılacak