Ağrı OSB'ye doğalgaz müjdesi: Bağlantı protokolü imzalandı
Ağrı Organize Sanayi Bölgesi'nin enerji altyapısını güçlendirecek doğalgaz bağlantı protokolü imzalanırken, proje ile sanayicilere daha düşük maliyetli ve çevre dostu enerji sunulması hedefleniyor.
Haberin Özeti
- • Ağrı Organize Sanayi Bölgesi’nin enerji altyapısını güçlendirmek amacıyla doğalgaz bağlantı protokolü imzalandı. Proje kapsamında OSB’ye 14 bin 400 metre uzunluğunda doğal gaz hattı kazandırılarak sanayicilerin enerji maliyetlerinin düşürülmesi hedefleniyor. Ağrı Valisi Önder Bozkurt, yatırımın hem çevre dostu üretime katkı sağlayacağını hem de Ağrı’nın yatırım cazibesini artıracağını belirtti.
Ağrı Valiliği himaye ve koordinasyonunda, Ağrı Organize Sanayi Bölgesi’nin artan enerji ihtiyacını karşılamak amacıyla doğalgaz bağlantı protokolü imzalandı. Hayata geçirilecek proje kapsamında OSB’ye 14 bin 400 metre uzunluğunda, 4 inç çelik boru altyapısına sahip ve 5 bin metreküp/saat kapasitesinde doğal gaz hattı kazandırılacak.
Projeyle birlikte sanayi bölgesindeki işletmelerin enerjiye daha ekonomik ve kesintisiz şekilde ulaşmasının hedeflendiği belirtildi.
Bakmadan Geçme
Ağrı'da Prof. Dr. Sadettin Ökten Bilgi Şöleni başladı
8 yıllık davada yeni gelişme: Anne yeniden hakim karşısında
Eleşkirt'te hasar tespit çalışmaları başladı
Diyadin'de çiftçilere yüzde 75 hibeli kuru fasulye tohumu desteği
Patnos Devlet Hastanesi Acil Servisi büyüyor
Patnos gece yarısı sallandı: 16 dakikada 3 deprem meydana geldi