• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı OSB'ye doğalgaz müjdesi: Bağlantı protokolü imzalandı

Ağrı OSB'ye doğalgaz müjdesi: Bağlantı protokolü imzalandı

Ağrı Organize Sanayi Bölgesi'nin enerji altyapısını güçlendirecek doğalgaz bağlantı protokolü imzalanırken, proje ile sanayicilere daha düşük maliyetli ve çevre dostu enerji sunulması hedefleniyor.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı Organize Sanayi Bölgesi’nin enerji altyapısını güçlendirmek amacıyla doğalgaz bağlantı protokolü imzalandı. Proje kapsamında OSB’ye 14 bin 400 metre uzunluğunda doğal gaz hattı kazandırılarak sanayicilerin enerji maliyetlerinin düşürülmesi hedefleniyor. Ağrı Valisi Önder Bozkurt, yatırımın hem çevre dostu üretime katkı sağlayacağını hem de Ağrı’nın yatırım cazibesini artıracağını belirtti.
Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme