Ağrı Geri Gönderme Merkezi'nde yangın tatbikatı
Ağrı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından Ağrı Geri Gönderme Merkezi'nde gerçekleştirilen yangın tatbikatında tahliye, müdahale ve koordinasyon süreçleri uygulamalı olarak test edildi.
Haberin Özeti
- • Ağrı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, Ağrı Geri Gönderme Merkezi'nde olası yangınlara karşı geniş kapsamlı bir tatbikat gerçekleştirdi.
- • Tatbikatta, yangına ilk müdahale, tahliye, söndürme ekipmanı kullanımı ve acil durum koordinasyon süreçleri uygulamalı olarak başarıyla test edildi.
- • Yetkililer, tatbikatın farkındalığı artırdığını ve benzer can güvenliği eğitimleri ile tatbikatların farklı kurumlarda süreceğini belirtti.
Ağrı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından Ağrı Geri Gönderme Merkezi’nde yangın tatbikatı gerçekleştirildi. Olası yangın ve acil durumlara karşı hazırlıklı olunması amacıyla düzenlenen tatbikatta, personelin müdahale kabiliyeti ve koordinasyon süreçleri uygulamalı olarak test edildi.
Tatbikat kapsamında itfaiye ekipleri tarafından yangına ilk müdahale yöntemleri, yangın söndürme ekipmanlarının doğru kullanımı ve acil durum anlarında yapılması gerekenler hakkında detaylı bilgilendirme yapıldı. Eğitim sırasında personellere yangın anında güvenli tahliye yöntemleri de uygulamalı olarak gösterildi.
Senaryo gereği oluşturulan yangına kısa sürede müdahale eden ekipler, olayın kontrollü şekilde söndürülmesini sağladı. Tatbikatta tahliye, müdahale ve koordinasyon süreçlerinin başarılı şekilde yürütüldüğü belirtildi.
Gerçekçi senaryolar eşliğinde gerçekleştirilen çalışma sırasında personelin aktif katılım sağladığı gözlenirken, tatbikatın olası afet ve acil durumlara karşı farkındalığın artırılması açısından önemli olduğu ifade edildi.
Konuya ilişkin açıklama yapan Ağrı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü yetkilileri, vatandaşların can güvenliğini korumaya yönelik eğitim ve tatbikat çalışmalarının sürdürüleceğini belirtti.
Yapılan açıklamada, “Yangın ve acil durumlara karşı hazırlıklı olmak büyük önem taşıyor. Bu tür tatbikatlarla hem kurum personelinin bilinç düzeyini artırıyor hem de olası risklere karşı hızlı müdahale kapasitesini güçlendiriyoruz. Eğitim ve tatbikat çalışmalarımız farklı kurumlarda aralıksız devam edecek” ifadelerine yer verildi.
