Ağrı'da yüksek sesli müziğe ceza yağdı
Doğubayazıt'ta trafik kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle yakalanan modifiyeli araç 30 gün trafikten men edilirken, sürücüsüne 16 bin TL ceza kesildi.
Haberin Özeti
- • Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde trafik kurallarını ihlal eden ve yüksek ses çıkaran modifiyeli araca 16 bin TL ceza kesildi.
- • Vatandaş ihbarı üzerine yakalanan araç 30 gün süreyle trafikten men edilirken, genç sürücü sosyal medyadan paylaşım yaptı.
- • Polis, yüksek sesli egzoz, modifiye ve gürültülü araç şikayetleri üzerine denetimlerini artırdığını duyurdu.
Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesinde trafik kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle ihbar edilen bir araç, polis ekipleri tarafından yakalanarak trafikten men edildi. Kurallara aykırı şekilde kullanılan araca toplam 16 bin TL ceza uygulandı.
Edinilen bilgilere göre, yüksek ses çıkardığı ve trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü öne sürülen araç için vatandaşlar tarafından ihbarda bulunuldu. İhbar üzerine harekete geçen trafik polisleri, aracı Savaş Ay Lisesi civarında durdurdu.
Yapılan incelemelerde araçta mevzuata aykırı modifikasyonlar bulunduğu tespit edilirken, araç sürücüsüne çeşitli maddelerden toplam 16 bin TL para cezası kesildi. Ayrıca aracın 30 gün süreyle trafikten men edildiği öğrenildi.
Öte yandan genç sürücünün, ceza işlemlerinin ardından sosyal medya hesabından “Beyler ben elendim, size başarılar” şeklinde paylaşım yaptığı görüldü.
Son dönemlerde özellikle yüksek sesli egzoz, aşırı modifiye, yüksek ses sistemleri ve drift nedeniyle vatandaşların sık sık şikâyette bulunduğu belirtilirken, polis ekiplerinin denetimlerini artırdığı öğrenildi.
Vatandaşlar ise özellikle gece saatlerinde cadde ve sokaklarda yapılan aşırı hız ve gürültülü araç kullanımının huzuru bozduğunu belirterek, trafik kurallarına uyulması çağrısında bulundu.
Bakmadan Geçme