• Haberler
  • Ağrı
  • Ağrı'da şehir güvenliği için kamera mesaisi devam ediyor

Ağrı'da şehir güvenliği için kamera mesaisi devam ediyor

Ağrı Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından Bahçelievler Mahallesi'nde bulunan Nadirağa Parkı çevresindeki MOBESE kameralarında bakım ve onarım çalışması gerçekleştirildi.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü, kent genelinde güvenlik sistemlerini güçlendirmek amacıyla MOBESE kameralarında bakım ve onarım çalışması gerçekleştirdi.
  • Çalışmalar kapsamında Bahçelievler Mahallesi'ndeki Nadirağa Parkı çevresindeki güvenlik kameralarına vinç yardımıyla teknik bakım yapıldı.
  • Emniyet, şehir güvenliği ve asayiş olaylarını etkin takip etmeyi hedeflerken, mahalle sakinleri çalışmaları memnuniyetle karşıladıklarını belirtti.

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü tarafından kent genelinde güvenlik sistemlerinin daha etkin hale getirilmesi amacıyla MOBESE kameralarında bakım ve onarım çalışmaları sürdürülüyor.

Çalışmalar kapsamında Bahçelievler Mahallesi’nde bulunan Nadirağa Parkı çevresindeki güvenlik kameralarında teknik bakım gerçekleştirildi. Vinç yardımıyla yapılan çalışmalarda ekipler, kamera sistemlerinin kontrolünü sağlayarak arızalı bölümlerde onarım işlemleri yaptı.

Emniyet ekiplerinin yürüttüğü çalışma sırasında bölgedeki güvenlik altyapısının güçlendirilmesi hedeflenirken, trafik ve asayiş olaylarının daha etkin şekilde takip edilmesi amacıyla kamera sistemlerinin düzenli olarak yenilendiği belirtildi.

Çalışmaları takip eden vatandaşlar ise güvenlik sistemlerinin aktif şekilde çalışmasının önemli olduğunu ifade etti. Mahalle sakinlerinden Mehmet Yıldırım isimli vatandaş, yapılan çalışmaları olumlu karşıladığını belirterek, “Bu kameralar mahallemizin güvenliği açısından çok önemli. Özellikle park çevresinde çocuklarımız ve ailelerimiz daha güvenli oluyor. Emniyet ekiplerinin bakım çalışması yapması bizleri memnun etti” dedi.

Konuya ilişkin açıklama yapan emniyet yetkilileri ise şehir genelindeki MOBESE sistemlerinin düzenli olarak kontrol edildiğini belirtti.

Mahalle sakinlerinden Ahmet Demir isimli vatandaş yapılan çalışmaları olumlu karşıladığını belirterek, “Bu kameralar özellikle park çevresinde güvenlik açısından çok önemli. Çocuklarımız burada oyun oynuyor, aileler vakit geçiriyor. Emniyet ekiplerinin düzenli bakım yapması bizlere güven veriyor. Böyle çalışmaların devam etmesini istiyoruz” dedi.

Ağrı'da şehir güvenliği için kamera mesaisi devam ediyor

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
Özel Haber