Ağrı'da okullara yakın takip
Ağrı Valisi Dr. Önder Bozkurt eğitim kalitesinin artırılması ve öğrencilerin daha nitelikli ortamlarda öğrenim görmelerinin sağlanması amacıyla, 6-10 Nisan tarihleri arasında çeşitli okullarda kapsamlı incelemeler gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Önder Bozkurt, 6-10 Nisan tarihleri arasında kentteki birçok okulda yerinde incelemelerde bulundu.
- • Ziyaretlerde öğrencilerle görüşülerek talepleri dinlendi; okulların ısınma, temizlik ve fiziki koşulları detaylı şekilde değerlendirildi.
- • Ağrı Valiliği, eğitim ortamlarının daha güvenli ve verimli hale getirilmesi için çalışmaların süreceğini açıkladı.
Ağrı Valisi Önder Bozkurt’un katılımıyla gerçekleştirilen incelemeler kapsamında, Necip Fazıl Kısakürek Anadolu Lisesi, Necip Fazıl Kısakürek Anadolu İmam Hatip Lisesi, Murat Kız Yatılı Bölge Ortaokulu, Ramiz Erdem İlkokulu, Cemil Meriç Ortaokulu, Semerkant Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Ağrı Özel Eğitim Uygulama Okulu III. Kademe ile Kaymakam Özgür Azer Kurak Ortaokulu ziyaret edildi.
Ziyaretler sırasında öğrencilerle bir araya gelen Vali Bozkurt, öğrencilerle sohbet ederek istek ve taleplerini dinledi. Okulların fiziki durumu ısınma sistemleri, temizlik süreçleri, bahçe düzenlemeleri ve çatıların mevcut yapısı detaylı şekilde değerlendirildi.
Yapılan incelemelerde, eğitim ortamlarının daha güvenli, sağlıklı ve verimli hale getirilmesi amacıyla gerekli tespitlerin yapıldığı ifade edildi.
Valilik tarafından yapılan açıklamada, eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü vurgulanarak, “Eğitim ortamlarının daha güvenli, sağlıklı ve verimli hale getirilmesine yönelik çalışmalarımız kararlılıkla sürdürülmektedir” ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme