Ağrı'da hemşirenin çay davetine il sağlık müdürü kayıtsız kalmadı
Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, sosyal medya üzerinden gelen çay daveti üzerine yoğun bakım ünitesinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret etti.
Haberin Özeti
- • Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu, sosyal medya üzerinden gelen çay daveti üzerine yoğun bakım ünitesindeki sağlık çalışanlarını ziyaret etti.
- • Ziyarette sağlık personelleriyle sohbet eden Acu, çalışanların talep ve önerilerini dinleyerek emeklerinden dolayı teşekkür etti.
- • Sağlık çalışanlarının fedakârlığına dikkat çekilen buluşmada moral ve dayanışma mesajları verildi.
Dr. Mehmet Acu, sosyal medya üzerinden yoğun bakım ünitesinde görev yapan bir hemşire tarafından yapılan çay davetine kayıtsız kalmayarak sağlık çalışanlarını görev yaptıkları birimde ziyaret etti. Samimi görüntülerin yaşandığı ziyaret, sağlık çalışanlarının yoğun çalışma temposu içerisinde moral ve motivasyon sağlayan anlamlı bir buluşmaya dönüştü.
Yoğun bakım ünitesinde görev yapan sağlık personelleriyle bir araya gelen Dr. Mehmet Acu, görev başındaki çalışanlarla sohbet ederek talep, görüş ve önerilerini dinledi. Sağlık çalışanlarının çalışma şartları ve yürütülen hizmetler hakkında bilgi alan Acu, özveriyle görev yapan personele teşekkür etti.
Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarının gece gündüz demeden büyük fedakârlıkla görev yaptığını ifade eden Dr. Mehmet Acu, sağlık hizmetlerinin her aşamasında görev yapan personelin emeklerinin büyük önem taşıdığını belirtti.
Konuya ilişkin yapılan açıklamada, “Bir bardak çayın samimiyetiyle başlayan buluşma, sağlık çalışanlarımızın emek ve fedakârlığına uzanan anlamlı bir ziyarete dönüştü. İl Sağlık Müdürümüz Sayın Dr. Mehmet Acu, sosyal medya hesabımız üzerinden yoğun bakım ünitesinde görev yapan kıymetli hemşiremizden gelen çay davetine kayıtsız kalmayarak sağlık çalışanlarımızı ziyaret etti” ifadelerine yer verildi.
Açıklamanın devamında, yoğun bakım personelleriyle bir araya gelen Ağrı İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Acu’nun sağlık çalışanlarının görüş ve önerilerini dinlediği belirtilerek, “Özveriyle görev yapan ekiplerimize emeklerinden dolayı teşekkür eden Sayın Müdürümüz, sağlık hizmetlerinin her aşamasında fedakârca görev yapan çalışanlarımızın her zaman yanında olduklarını ifade etti” denildi.
Ziyaretin sonunda sağlık çalışanları, kendilerine verilen destek ve gösterilen ilgiden dolayı memnuniyetlerini dile getirdi.
Bakmadan Geçme
