Ağrı'da Gençlik Haftası coşkusu başladı
Ağrı'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nın 107. yılı kapsamında düzenlenen '15-21 Mayıs Gençlik Haftası', çelenk sunma töreniyle başladı.
Haberin Özeti
- • Ağrı’da 15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri çelenk sunma töreniyle başladı. Törende konuşan İl Müdürü Ahmet Çelebi, gençlerin ülkenin geleceği olduğunu vurguladı. Hafta boyunca kentte çeşitli sportif ve kültürel etkinlikler düzenlenecek.
Özel Haber
Bakmadan Geçme
Doğubayazıt Adliyesi’nde veda gecesi
Prof. Dr. Faruk Kaya’dan dikkat çeken çağrı: ‘Ağrı yeni sanayi haritasında yerini almalı’
Ağrı’da parmağı spor aletine sıkışan çocuk için ekipler seferber oldu
Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası Ağrı'da düzenlenecek
Van'da acı kaza: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
Doğubayazıt'ta korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü ağır yaralandı