Ağrı'da 19 Mayıs coşkusu halter müsabakalarıyla yaşandı
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen halter müsabakalarında sporcular kıyasıya mücadele etti.
Haberin Özeti
- • Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında halter müsabakaları düzenlendi.
- • Farklı kategorilerde yarışan sporcular, derece elde edebilmek için kıyasıya mücadele etti.
- • Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, yarışmaya katılan tüm sporcuları tebrik ederek gençlerin sporla buluşması için çalışmaların süreceğini belirtti.
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları kapsamında halter müsabakaları düzenlendi. Genç sporcuların yoğun katılım gösterdiği organizasyonda, farklı yaş kategorilerinde mücadele eden sporcular güç ve performanslarıyla izleyenlerden alkış aldı.
Kentteki spor salonunda gerçekleştirilen müsabakalarda sporcular, derece elde edebilmek için büyük mücadele ortaya koydu. Tribünlerde bulunan aileler ve antrenörler de sporculara destek verirken, organizasyon boyunca heyecan dolu anlar yaşandı.
Müsabakalar kapsamında sporcuların teknik performansları jüri üyeleri tarafından değerlendirilirken, başarılı sporcular çeşitli dereceler elde etti. Organizasyonun hem gençlerin spora yönlendirilmesi hem de 19 Mayıs ruhunun yaşatılması açısından önemli olduğu belirtildi.
Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, gençlerin sportif faaliyetlerle buluşmasının önemine dikkat çekilerek, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlediğimiz halter müsabakalarında mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik ediyor, azimleri ve güçlü performanslarıyla gurur duyuyoruz. Gençlerimizin sporla iç içe büyümesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” ifadelerine yer verildi.
19 Mayıs Gençlik Haftası kapsamında kent genelinde farklı branşlarda sportif ve kültürel etkinliklerin devam edeceği öğrenildi.
