2026 Doğalgaz Desteği Artırıldı: Başvurular e-Devlet'te, Ödemeler Güncellendi
Isınma giderlerini hafifletmeye yönelik doğal gaz desteğinde 2026 yılı için yeni düzenleme yürürlüğe girdi. İl bazlı ödeme tutarları artırılırken, başvurular e-Devlet üzerinden alınmaya devam ediyor.
Haberin Özeti
- • 2026 yılı için doğal gaz tüketim desteği artırıldı. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından yürütülen program kapsamında, destek tutarları illerin iklim koşullarına göre yeniden belirlendi. Başvurular e-Devlet Kapısı üzerinden yapılırken, şartları sağlayan dar gelirli haneler PTT aracılığıyla ödemelerden yararlanabiliyor. Soğuk bölgelerde yaşayanlara daha yüksek destek verilmesi uygulaması 2026’da da devam ediyor.
İL BAZLI DESTEK MODELİ DEVAM EDİYOR
Doğal gaz desteğinde ödeme miktarları, Türkiye’nin farklı bölgelerindeki iklim koşulları dikkate alınarak belirleniyor. Isıl harita esas alınarak yapılan hesaplamalar sonucunda, kış aylarının daha sert geçtiği illerde yaşayan vatandaşlara daha yüksek tutarlarda destek sağlanıyor. Bu kapsamda Doğu Anadolu ve İç Anadolu bölgelerinde ödemeler üst seviyelerde yer alırken, daha ılıman bölgelerde destek miktarı daha düşük seviyede uygulanıyor.
Bakmadan Geçme
Eleşkirt’te yol onarım çalışmaları aralıksız sürüyor
Doğaseverler bu kez Korhan Yaylası'nda buluştu
Patnos Belediye Başkanı Abdulhalik Taşkın sanayi esnafıyla buluştu
Ağrı’da iş arayanlara yeni fırsat: Et ve Süt Kurumu alım yapacak
Ağrı kitap günleri kitapseverlerle buluştu
Ağrı eğitim camiasını yasa boğan ölüm! Asansör boşluğuna düşerek hayatını kaybetti