• Haberler
  • Ağrı
  • Yeşilay Genel Başkanı Dinç Vali Bozkurt'u ziyaret etti

Yeşilay Genel Başkanı Dinç Vali Bozkurt'u ziyaret etti

Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve beraberindeki heyet, Ağrı Valisi Önder Bozkurt'u ziyaret ederek bağımlılıkla mücadele ve toplumsal farkındalık çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulundu.

WhatsApp

AĞRI KARAKÖSE HABER WhatsApp Kanalını Takip Et

En güncel haberler için bizi WhatsApp kanalımızdan takip edin!

WhatsApp TAKİP ET

Haberin Özeti

  • Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve heyeti, Ağrı Valisi Önder Bozkurt'u ziyaret ederek bağımlılıkla mücadele çalışmalarını değerlendirdi.
  • Ziyarette, gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunması, sağlıklı yaşam kültürü ve kurumlar arası iş birliğinin önemi vurgulandı.
  • Vali Bozkurt ve Dinç, bağımlılıkla mücadelenin tüm toplumun ortak sorumluluğu olduğunu ve önleyici çalışmaların önemini belirtti.

Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve beraberindeki heyet, Ağrı Valisi Önder Bozkurt'u makamında ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette, bağımlılıkla mücadele çalışmaları, sağlıklı yaşam kültürünün yaygınlaştırılması ve toplumun her kesiminde farkındalığın artırılmasına yönelik yürütülen faaliyetler ele alındı.

Valilik makamında gerçekleşen görüşmede, özellikle gençlerin zararlı alışkanlıklardan korunmasına yönelik çalışmalar, eğitim faaliyetleri ve sivil toplum kuruluşlarının bu süreçteki rolü hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Ayrıca bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekildi.

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, toplum sağlığının korunması ve bağımlılıkla mücadele konusunda Yeşilay'ın yürüttüğü çalışmaların önemli katkılar sunduğunu belirterek, nazik ziyaretlerinden dolayı Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve beraberindeki heyete teşekkür etti.

Vali Bozkurt, bağımlılıkla mücadelenin yalnızca kamu kurumlarının değil, toplumun tüm kesimlerinin ortak sorumluluğu olduğunu ifade ederek, "Geleceğimiz olan çocuklarımızın ve gençlerimizin sağlıklı bireyler olarak yetişmesi büyük önem taşıyor. Bu noktada bağımlılıkla mücadele konusunda yürütülen bilinçlendirme faaliyetleri ve koruyucu çalışmalar son derece kıymetlidir. Kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlarımızın iş birliği içerisinde hareket etmesiyle bu mücadelede daha güçlü sonuçlar elde edileceğine inanıyoruz" dedi.

Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ise bağımlılıkla mücadelede önleyici çalışmaların önemine vurgu yaparak, toplumun her kesimine ulaşmayı hedefleyen faaliyetlerini sürdürdüklerini belirtti. Dinç, kurumlar arası iş birliğinin güçlenmesinin bağımlılıkla mücadele çalışmalarına önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Karaköse Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!

Bakmadan Geçme